جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار فعالان امر به معروف و نهی از منکر همدانی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف استان همدان با بیان اینکه مطالبه‌گری و آموزش و فرهنگ‌سازی دو رویکرد جدی ستاد امر به معروف است، گفت: در حوزه مطالبه‌گری به دنبال آن هستیم تا حس مسئولیتی که به هر دلیل در بین مردم کم رنگ شده را احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری دبیر ستاد امر به معروف استان همدان، عصر امروز در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، با تاکید بر لزوم جبهه‌سازی مستحکم در راستای امر به معروف، اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و ایجاد یک جبهه مستحکم هستیم.

وی افزود: برای موفقیت در این جبهه و ایجاد اثرگذاری لازم باید کارها را به صورت مستمر انجام داد تا به هدف مورد نظر دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه مطالبه‌گری و آموزش و فرهنگ‌سازی دو رویکرد جدی ستاد امر به معروف است، گفت: در حوزه مطالبه‌گری به دنبال آن هستیم تا حس مسئولیتی که به هر دلیل در بین مردم کم رنگ شده را احیا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از بی‌تفاوتی مردم نسبت به منکرات، بیان کرد: هدف حوزه مطالبه‌گری این است که به مردم بفهماند دارای چه قدرتی می‌باشند و توانایی مطالبه‌گری از مسئولان و بیان مشکلات را دارا هستند.

دبیر ستاد امر به معروف استان همدان با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای در حوزه امر به معروف، مطرح کرد: آموزش و افزایش مهارت اولین و مهم‌ترین هدف ستاد امر به معروف است تا بتوانیم به وسیله آن قدرت مردم را در کنار خود داشته باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه امین از فعالیت امر به معروف در ۱۶ حوزه تخصصی خبر داد و گفت: امیدواریم با استفاده از این فرصت و در کنار هم قرار دادن تمامی ظرفیت‌ها، تحول مناسبی را در جامعه ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha