جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بی آزار تهرانی

حوزه/ سخنران هیئت فاطمیون قم گفت: همه مدافعین حرم از کفیل زینب کبری(س) الگو گرفته و درس ادب، وفا و ولایتمداری آموخته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی طی سخنانی در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان این که بی توجهی به غدیر، زمینه ساز عاشورا شد، اظهار داشت: اگر حقیقت را بنگریم متوجه می شویم که منکرین غدیر قاتلین کربلا شدند.

وی افزود: بخش مهمی از عظمت اسلام به غدیر است چه آن که کربلا، علت مبقیه غدیر است و این مساله را ما باید به درستی برای آحاد مردم تبیین کنیم.

 سخنران هیئت فاطمیون قم در ادامه با بیان این که ادب و ولایتمداری حضرت عباس(ع) الگوی همه جوانمردان و آزادگان عالم است، گفت: یکی از ویژگی ها و شاخصه های ممتاز حضرت ابوالفضل(ع)، فهم بالای امام شناسی، دفاع از ولایت و فدایی سیدالشهدا(ع) شدن است و ایشان کسی است که علاوه بر این که پسر امیرالمؤمنین(ع) است، شجاعت را از خاندان مادر به ارث برده است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی همچنین بیان داشت: همه مدافعین حرم از کفیل زینب(س) الگوی ادب، ولایتمداری و وفا فرا گرفته اند و به خصوص شهدای مدافع حرم به تأسی از عباس بن علی(ع) امروز ستارگان درخشان آسمان ولایتمداران به شمار می روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که ما هر چه داریم از همین مجالس روضه و محافل حسینی است، گفت: چقدر نافهم هستند روشنفکرنمایانی که می خواهند به شکل ها و بهانه های مختلف، اهمیت و ضرورت این مراسم ها را زیر سوال ببرند و حال آن که از برکات و دستاوردهای عظیم مجالس حسینی در ابعاد مختلف یا غافل هستند یا این که مغرضانه آن ها را کتمان می کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha