سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امتحانات
عکس آرشیوی

حوزه/ مدیریت سطوح عالی حوزه علمیه قم به چند پرسش و سوال طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم پاسخ داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مدیریت سطوح عالی حوزه علمیه قم به چند پرسش و سوال طلاب سطوح عالی، پاسخ داده است که به این شرح است:

سوال: آیا برای شرکت در امتحانات نوبت شهریور۹۹ نیاز به انتخاب درس یا محل آزمون می باشد؟

 پاسخ:با توجه به مجازی بودن امتحانات تجدیدی شهریور۹۹ نیازی به انتخاب درس یا انتخاب محل آزمون نمی باشد
طلاب واجد شرایط ارتقایی۹۹ میتوانند پس از تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به انتخاب درس نمایند و در صورت مشاهده مشکل با دارالشفاء داخلی ۱۰۶ تماس گرفته یا از طریق پیشخوان حوزه پیگیری کنند.

 

سوال: آیا انتخاب موضوع پایان نامه متوقف بر امتحان شفاهی است؟

پاسخ: اتمام امتحانات کتبی و شفاهی پایه دهم برای انتخاب موضوع و دفاعیه پایان نامه ضروری است.
طلاب محترم میتوانند جهت اطلاعات بیشتر با داخلی ۱۱۴ دارالشفا تماس حاصل فرمایند.

سوال: آیا نمرات فعالیت کلاسی و غیره خاص طلاب هدایت علمی تربیتی ثبت و اعمال شده یا خیر؟ و درصورتیکه ثبت نشده باشد از کجا میتوانیم پیگیری کنیم؟

پاسخ: نمرات فعالیت کلاسی، پژوهشی، مشاوره و ... در کارنامه نیمسال طلاب هدایت علمی تربیتی ثبت و قابل مشاهده است.
 درصورت عدم مشاهده نمرات هدایت علمی تربیتی، طلاب محترم میتوانند موارد را از طریق مراکز هدایت علمی تربیتی مربوطه پیگیری نمایید.

قبل از هرگونه پیگیری، حتما کارنامه نیمسال خود را مشاهده کنید. و یا از طریق پیشخوان حوزه از کارشناسان مجموعه ارزشیابی تحصیلی حوزه مشورت بگیرید.

سوال: اگر کسی در امتحانات نوبت تیر و مرداد۹۹ موفق به شرکت در امتحانات نشده باشد میتواند در نوبت شهریور ۹۹ امتحان دهد یا خیر؟

پاسخ: ضوابط امتحانات مجازی با حضوری هیچ فرقی ندارد و همانگونه که طلاب در نوبتهای اسفند و خرداد امتحانات حضوری انتخاب محل آزمون نمیکردند و سپس در نوبت شهریور امتحان میدادند در امتحانات مجازی شهریور۹۹ نیز مشکلی نخواهند داشت.

سوال: درصورتیکه در تیر یا مرداد۹۹ در امتحانات مجازی شرکت کرده و قبول شده باشیم آیا مجددا در نوبت شهریورماه۹۹ میتوانیم امتحان بدهیم و نمره خود را ارتقاء دهیم یا خیر؟

 پاسخ:  امتحانات نوبت شهریور فقط برای تجدیدی و ارتقایی اعلام شده و تاکنون مجوزی از سوی مدیریت سطوح عالی درخصوص شرکت مجدد عموم طلاب محترم سطوح عالی (همانند نوبت مرداد۹۹) اعلام نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha