جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه / مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با تاکید بر ضرورت شناخت توطئه های دشمن، تصریح کرد: شیعه انگلیسی خواسته ای جز عملی کردن آرزوی استعمار و استکبار ندارد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: از آنجا که مبارزات ضد طاغوت امام راحل برگرفته از نهضت حسینی بود، شهدا و جانبازان هم به شهدای کربلا اقتدا کردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: شهدا در دامان مادران و پدارانی تربیت شدند که از روز اول آنان را در روضه های خانگی و مجالس عزای حضرت سیدالشهدا(ع) پرورش دادند.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی در سایۀ محبت اهل بیت(ع)، خصوصا با حضور در مدرسۀ عشق حسین(ع) و تبعیت از امامین انقلاب، همچون 40 سال گذشته از گردنۀ حوادث عبور خواهند کرد.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: دشمنان با تمام ابزار و رسانه ها، خصوصا اهل قلم منحرف در داخل و خارج کشور، به دنبال انحراف در مکتب عاشورا بوده و  در این میان شیعۀ انگلیسی با تقویت خرافه گرایی، خواسته ای جز عملی کردن آرزوی استعمار و استکبار ندارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه ولایت پذیری شهدا نسبت به امامین انقلاب، پس از قرن ها از وقوع حادثۀ جانسوز عاشورا، در حقیقت اقتدا به علمدار حسین(ع) است.

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: در واقع کسانی که در زمان ما، برخلاف منویات و فرامین امامین انقلاب، سخن راندند و موضع گیری دشمن پسندانه نمودند، از اردوگاه حق خارج شدند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطرنشان کرد: عدم بصیرت برخی خواص مردود در حوادث مختلف، ظرف 4 دهۀ گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی، نشان از عدم ولایت پذیری و مایۀ طمع ورزی برای دشمنان شدند.

وی در پایان گفت: همچون سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی در مکتب عباس(ع) تابع ولایت باشیم که اگر خداوند این عاقبت بخیری را به سبب طهارت نفس و عمل صحیح به ما عنایت کرد، به یقین از رستگاران خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha