پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کمک به نیازمندان

حوزه/ نیکوکار یزدی در آستانه بازگشایی مدارس برای رفع مشکلات ۲۰ دانش آموز یزدی نیازمند مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را کارت هدیه پنج میلیون ریالی به هر دانش آموز اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد،  احمد مزیدی شرف‌آبادی رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه خیران توجه ویژه‌ای به امور فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این نهاد داشته و سعی دارند به شیوه‌های مختلف در ارائه خدمات به محرومین سهیم باشند، گفت: نیکوکار یزدی ۲۰ عدد کارت هدیه ۵۰۰ هزارتومانی (۱۰ میلیون تومان) به دانش آموزان یتیم تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد اهدا کرد.

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۱۰۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد از خدمات فرهنگی این نهاد استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد با اشاره به خدمات فرهنگی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت گفت: برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی مشهد مقدس و قم، برگزاری مراسم بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، تشکیل گرود سرود میعاد با عضویت جمعی از دانش آموزان پسر باقابلیت اجرا در مراسم‌های مختلف و همکاری با سایر ادارات و ارگان‌های دولتی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجرای طرح ترنم نور ویژه مددجویان ازجمله خدمات فرهنگی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان تحت حمایت گفت: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان دختر و پسر، دختران و پسران مستعد ازدواج، مستعدان اشتغال و خودکفایی، زوج‌های جوان، طلاب و دانشجویان و سالمندان ازجمله مددجویان بهره‌مند از خدمات فرهنگی و کلاس‌های آموزشی هستند.

 مزیدی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری هنری و آشپزی برای دانش آموزان از طریق فضای مجازی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ازجمله کتاب‌خوانی برای دانش آموزان و خانواده‌های تحت حمایت و همچنین تجلیل از خانواده‌های موفق و نخبه تحت حمایت در زمینه‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این نهاد است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha