شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه زینب کبری ارومیه

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه از اجرای پویش «هر خانه یک پرچم عزا» خبر داد.

ژیلا شهبازپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه به برنامه‌های اجرا شده در ایام محرم در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت:  در ماه محرم ۱۲ مبلغه این مدرسه جهت تبلیغ و بیان مفاهیم دینی و معارف حسینی به حسنیه‌ها و مساجد اعزام شدند.

وی به راه‌اندازی پویش نصب پرچم عزا بر سر در منازل با همکاری طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه اشاره کرد و افزود: پویش نصب پرچم عزا بر درب منازل با همکاری طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه اجرا شد و بانوان طلبه با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی نیز به شبهات موجود درباره دین، ویروس کرونا و شبهات محرم پاسخ می‌دادند و پویش " هر خانه یک پرچم عزا " را نیز تبلیغ می‌کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه به برگزاری مراسمات عزاداری در دهه محرم به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم به صورت حضوری در مدرسه، این مراسم در دهه محرم، هر شب به صورت مجازی همراه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی برگزار شد.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی در ایام محرم به همت مدرسه علمیه زیبنب کبری (س) اشاره و بیان داشت: در ایام محرم ۱۳۰ بسته گوشت قربانی و ۴۰ بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد. همچنین در این ایام ۳۰۰ عدد ماسک در این مدرسه دوخته شد و به همراه ۳۰۰ بسته بهداشتی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.
 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha