سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ریحانه الرسول ارومیه

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ارومیه گفت: برگزاری روضه‌های خانگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور در برنامه‌های رادیویی و تبیین قیام امام حسین(ع)، برگزاری کلاس‌های تربیتی برای کودکان و برگزاری هیئات ویژه نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین فعالیت‌های مبلغات این مدرسه در ایام محرم بوده است.

خدیجه قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، با تشریح برنامه‌های اجرا شده در ایام محرم توسط مدرسه علمیه ریحانه الرسول ارومیه، اظهار داشت: در ایام محرم مراسم محرم هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ارومیه برگزار شد و از اول محرم با راه‌اندازی گروه‌های ویژه در شبکه‌های مجازی مراسم ها هر روز به صورت مجازی با قرائت قرآن، زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی برگزار می‌شد و روزهای تاسوعا، عاشوار و ۱۲ محرم به صورت حضوری با سخنرانی حجت الاسلام حجت قاسم خانی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه برگزار شد.

وی به راه‌اندازی گروه‌ها در شبکه‌های مجازی در ایام محرم جهت پاسخ به شبهات شرعی اشاره کرد و گفت: در ایام محرم در شبکه‌های مجازی مختلف گروه‌های با هدف پاسخ به شبهات شرعی و شبهاتی درباره محرم راه‌اندای شده بود که اساتید و طلاب مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول(س) ارومیه در آن گروه‌ها به شبهات و سؤالات مطرح شده جواب می‌داند و همچنین اساتید این مدسه در دیگر گروه‌ها و صفحات مجازی حضور می‌یافتند و مسائل دینی و اعتقادی را به مردم بیان می‌کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه گفت: هر روز به صورت مجازی یکی از شهدای شاخص دفاع مقدس به طلاب معرفی و اوصاف برجسته وی بازگو می‌شد.

وی در ادامه به توزیع بسته‌های غذایی و غذای گرم از سوی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ارومیه خبر داد و بیان داشت: ۱۸۰ غذای گرم و بسته‌هایی شامل آب میوه، کیک، پنیر و نان هم بین مردم در ایام محمر توزیع شد.

قربانی اضافه کرد: برگزاری روضه‌های خانگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور در برنامه‌های رادیویی و تبیین قیام امام حسین(ع)، برگزاری کلاس‌های تربیتی برای کودکان و برگزاری هیئت ویژه نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین فعالیت‌های مبلغات مدرسه علمیه ریحانه الرسول ارومیه در ایام محرم بوده است.

انتهای خبر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha