پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تقدیر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تقدیر از عزاداران حسینی، گفت: مردم خداجو و مؤمن آذربایجان‌غربی در عمل به مطالبات مقام معظم رهبری و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به خوبی ظاهر شده و جلوه‌ای دیگر از شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه طی پیامی از مردم شریف آذربایجان‌غربی به خاطر برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسینی که با رعایت مسائل بهداشتی همراه بود قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مؤمن و شریف استان آذربایجان‌غربی

حماسه عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جلوه‌ای تمام عیار از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایستادگی‌هاست که هر ساله حرارت عشق و ارادت عاشقان و دلسوختگان آل الله  تصویری از شعائر حسینی را در قاب تاریخ ماندگار می‌سازد و آموزه‌های حسینی را در جان و روح مردم نهادینه می‌سازد.

امسال که عزاداری‌ها و عرض ارادت‌ها به خاطر محدودیت‌های بیماری کرونا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود، شما مردم خداجو و مؤمن در عمل به منویات مقام معظم رهبری و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به خوبی ظاهر شده و جلوه‌ای دیگر از شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتید.

اینجانب بدینوسیله از همه مردم عزیز و مسئولین برگزاری مراسمات و همراهی کم نظیر عزاداران و سوگواران حسینی که برای حفظ سلامتی مردم همه تلاش خود را برای رعایت کامل اصول بهداشتی به کار گرفتند تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهیم به حرمت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای مظلوم کربلا و به واسطه توسلات شما مردم عزیز در این ایام، زمینه ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا و سلامتی کامل برای همه مردم را فراهم نموده و با لطف الهی شاهد برگزاری شایسته مراسمات دینی و مذهبی در ایام پیش رو باشیم.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌عربی و امام جمعه ارومیه

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha