جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه در شب سوم محرم

حوزه/ مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی عباس حیدر زاده و مهدی سلحشور بعد از نماز عشاء در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محافل و مراسم حرم بانوی کرامت از روز دوشنبه ۱۰ شهریور همزمان با ۱۱ محرم لغایت جمعه ۱۴ شهریورماه ۹۹ همزمان با ۱۵ محرم ۱۴۴۲ اعلام شد.

بر اساس این گزارش: حجج‌اسلام گلزاده، خلیلی و آهنگران قبل از نماز ظهر در صحن صاحب‌الزمان(عج) به ایراد سخن خواهند پرداخت و حجت‌الاسلام میرمعینی نیز قبل از نماز مغرب در صحن صاحب‌الزمان(عج) سخنرانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد نیز بعد از نماز عشاء از روز دوشنبه لغایت جمعه در صحن صاحب‌الزمان(عج) دنبال خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود: محفل ویژه هیئت نوجوانان حسینی نیز هرروز ساعت ۱۸ در شبستان امام خمینی(ره) همراه با سخنرانی حجج اسلام مؤمنی و ابراهیمی و مداحی حسن شالبافان برگزار می‌شود.

همچنین عباس حیدر زاده و حاج مهدی سلحشور بعد از نماز عشاء در صحن صاحب‌الزمان(عج) بعد از سخنرانی به مداحی و مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

قرائت زیارت توسل با حضور هیئت جانبازان انقلاب اسلامی، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی و قرائت دعای کمیل توسط حاج عباس حیدرزاده و دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام ضیایی و همچنین مداحی علی مالکی نژاد در روز شهادت امام سجاد علیه‌السلام بعد از نماز عصر از دیگر برنامه‌های حرم بانوی کرامت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha