پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه  از پایگاه فتح هوانیروز

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، راه و طریق امام حسین (ع) را الهام بخش و درس آموز برای تمامی ادوار توصیف و تاکید کرد: از ایستادگی برابر استکبار و دشمن ظالم و زورگو و نیز خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی خسته نمی شویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایگاه فتح هوانیروز سپاه بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه  در جمع فرماندهان و کارکنان این پایگاه  با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی تربیت یافتگان مکتب عاشورا یاد کرد و گفت: حاج قاسم عمر با برکت خود را به تلاش و مجاهدت در راه خدا گذراند و خداوند شهادتی برای شهید سلیمانی رقم زد که والاترین شهادت ها است‌.

وی، راه و طریق امام حسین (ع) را الهام بخش و درس آموز برای تمامی ادوار توصیف و تاکید کرد: از ایستادگی برابر استکبار و دشمن ظالم و زورگو  و نیز خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی خسته نمی شویم .

بنا بر این گزارش، بازدید از مراکز تخصصی پایگاه فتح هوانیروزاز برنامه های نماینده ولی فقیه در سپاه  و هیئت همراه بود.

 در این بازدید حجت الاسلام رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ، حجت الاسلام والمسلمین  حاجی صادقی را همراهی می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha