جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر قالیباف به خوزستان.jpg

حوزه/ دکتر قالیباف، با بیان اینکه حق مردم خوزستان را ادا خواهیم کرد، گفت: عزیزی در اسکله آبادان به من می‌گفت که اگر واقعاً خوزستان دین خود را ادا کرده و حقی دارد، چرا حق آن را ادا نمی‌کنید؟ قطعاً این حرف، حرف بجا و حقی است و مطمئناً و إن‌شاءالله با همان روحیه این مسائل را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، پس از ورود به آبادان و زیارت شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به خوزستان اظهارداشت: مهم‌ترین هدف از سفر به خوزستان بررسی میدانی و حل مشکلات مردم شریف خوزستان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای گران‌قدر سال‌های ۵۹ و ۶۰، گفت: نخست باید از شهدای گران‌قدر خوزستان به‌ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر یاد کنیم؛ این دو شهر نگین دفاع مقدس هستند و من مظلومیت‌های سال‌های ۵۹ و ۶۰ این دو شهر را به خاطر دارم. حال امیدوارم با همان روحیه جهادی آن زمان بتوانیم با تلاش و کار جدی که در حقیقت توقع شهدا از ما است، مشکلات استان را حل کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه حق مردم خوزستان را ادا خواهیم کرد، بیان کرد: عزیزی در اسکله آبادان به من می‌گفت که اگر واقعاً خوزستان دین خود را ادا کرده و حقی دارد، چرا حق آن را ادا نمی‌کنید؟ قطعاً این حرف، حرف بجا و حقی است و مطمئناً و إن‌شاءالله با همان روحیه این مسائل را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه، با بیان اینکه حق مردم است که بدانند که پروژه‌های شهرستانشان در چه وضعیتی قرار دارد و چه وقت تکمیل می‌شود، گفت: حضور در استان خوزستان همراه با روسای کمیسیون‌ها و نمایندگان استان، اولین نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی است، حال وظیفه نخست خودمان را نظارت دقیق بر پروژه‌ها، کارها و اعتبارات می‌دانیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha