سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 917202
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
تقدیر مسئولان قزوین از هیئت ها

حوزه/ امام جمعه، استاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در پیامی مشترک از هیئت‌های مذهبی به واسطه برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیرو تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار و حجت‌الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، در پیامی مشترک از هیئت‌های مذهبی به واسطه برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر و تشکر کردند.  

متن این پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

حماسه جاودان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش یک بار دیگر در شهرها و روستاهای استان شور و شعور حسینی به پا نمود و در کنار تمثال سردار شهید سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی سرمشقی نو از درس آزادگی و ذلت ستیزی را در لوح جان ملت غیورمان به نگارش درآورد. یک بار دیگر چشم های منتظر یوسف فاطمه حضرت مهدی موعود غریبانه بر مظلومیت امام شهید و فرزند پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم گریستند و غبار مهجوریت را از خط سرخ شهادت شستشو نمودند.

این همه جلالت و شکوه را از الطاف خفیه الهی می دانیم، چرا که در شرایطی متفاوت عزاداران فهیم حسینی با رعایت دستورالعمل های ابلاغی و با سرلوحه قرار دادن شعار "هم عرض ارادت هم حفظ سلامت" حماسه ای دیگر آفریدند.

برخود فرض می دانیم از عزاداران گرامی، هیئت های محترم مذهبی، هیئت امنای ارجمند مساجد، علما، مداحان، خطباء و تمامی اقشار عزیز و مردم فهیم و دین دار قزوین که با احترام به دستورالعمل ها در اقامه با شکوه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام کوشش نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم و دعای اعظم الله لکم الاجر به مصائب سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین ابن علی علیه السلام را بدرقه راهشان کنیم.

در پایان از تمامی دستگاهها و نهادهای دولتی و مردمی، بهداشت و درمان آموزش پزشکی، فرمانداران، شهرداران، نیروی انتظامی، سپاه صاحب الامر(عج)، نیروهای امنیتی، آموزش و پرورش و سایر دستگاه های متولی قدردانی و تشکر می گردد و رجاء واثق دارد با دعای خیر حضرت ولیعصر حجت ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف با ریشه کن شدن این ویروس منحوس دوباره نشاط و شادابی به میهن عزیز بازگردد.  

گفتنی است، مراسم عزاداری سالار شهیدان در استان قزوین با شکوه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و مردم شاهد نظم و رعایت دستورالعمل های ابلاغی در سطح استان بودند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha