چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمود آرزومندی

حوزه/ تهیه‌کننده برنامه بورس شبکه یک با اشاره به داغ بودن اخبار بورس در ماه‌های اخیر گفت: مردم همه دارایی‌های خودشان را وارد بازار سرمایه نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در روزهایی که خبرهای بورسی به داغ‌ترین اخبار کشور تبدیل‌شده است برنامه تلویزیونی بورس فرصتی را فراهم کرده است تا مردم به‌خوبی از مسائل ریز و درست بورس آگاه شوند.

محمود آرزومندی تهیه‌کننده موفق قمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فضای به وجود آمده در کشور در خصوص بورس اظهار داشت: این برنامه با استفاده از کارشناسان اقتصادی به دنبال این است که دید مردم را در این خصوص روشن‌تر کرده و به آن‌ها در تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.

وی ادامه داد: بازار سرمایه همواره در کشورهای مختلف موردتوجه مردم قرار داشته و اتفاق تازه‌ای در این زمینه رخ نداده است اما موضوع مهم این است که مردم با شناخت کامل وارد این بازار شوند.

آرزومندی تأکید کرد: اینکه همه مردم با هر توانایی مالی بتوانند در این بازار حضور داشته باشند اتفاق خوبی است اما باید این مهم را هم بدانند که چه سهامی را خرید کنند.

وی تصریح کرد: توصیه همه کارشناسان اقتصادی این است که مردم همه دارایی‌های خودشان را وارد این بازار نکنند به‌هرحال ریسک این بازار بیشتر است.

تهیه‌کننده برنامه بورس افزود: نکته مهم دیگر این است که افرادی که آشنایی کافی ندارند با مشاوره‌هایی که می‌گیرند سهم های مختلف را خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha