جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اسلام به دو مساله اهمیت بسیاری داده است، سلامتی و امنیت دو مساله مهم در اسلام است که تاکید شده هر دو باید در کنار هم و با هم وجود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در آیین تجلیل از دست اندرکاران نظارت بر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، اظهار داشت: ما باید خدارا شاکر باشیم ،  زیرا با اینکه مانع بزرگی چون کرونا بر سر راه محرم و عاشورا بود، مراسم این دهه نسبت به سالهای قبل با معنویت و اخلاص بیشتری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با برگزاری مراسم عاشورا در استان بسیار ارزنده بود و جای تقدیر و قدردانی از مردم فهیم استان دارد، تصریح کرد: اسلام به دو مساله اهمیت بسیاری داده است، سلامتی و امنیت دو مساله مهم در اسلام است که تاکید شده هر دو باید در کنار هم و با هم وجود داشته باشند.

وی با بیان اینکه سلامتی ابعاد مختلف دارد که هر انسان سه بعد سلامتی را نیاز دارد، سلامتی بدنی، سلامتی دینی و سلامتی اخلاقی این سه بعد مهم سلامتی است، افزود: انسانی که بدن سالم داشته،دین سالم و اخلاق سالم داشته باشد، تمامی ‌خوبی ها را خداوند به او عطا کرده است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه نهاد هایی که امام راحل(ره) تاسیس کرد، در سلامت بدنی، اخلاقی و دینی جامعه نقش دارند که شورای نگهبان یکی از این نهاد هاست، خاطرنشان کرد: اگر میخواهیم که مجلس سالم داشته باشیم، شورای نگهبان ‌باید پای کار باشد و همچنین مردم نیز مشارکت خوبی داشته باشند و در بحث انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز ان‌شاءالله بر طبق قانون و با وحدت بتوانیم از این آزمون نیز سربلند بیرون بیائیم.

وی با بیان اینکه بحث حفظ سلامت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای سال آینده نیز در دستور کار قرار داشته باشد، گفت: شورای نگهبان انصافا در بحث نظارت بر امر انتخابات بسیار خوب عمل‌کرده است  و این نظارت در استان نیز بحمدالله بسیار خوب بوده است و از سایر مسئولین نیز به واسطه همراهی در انتخابات قدردانی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم با اقدامات و تلاش خود،  استان ممتاز سمنان را همچنان ممتاز نگاه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولین و مردم نیز باید برای حفظ ممتاز بودن استان، امتیازی عمل‌کنند، تصریح کرد: استان سمنان در بحث انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همچون سایر زمینه ها بسیار خوب و شایسته عمل نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha