جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رژیم صهیونیستی بودجه سازمان ضدمسلمانی در آمریکا را تامین می‌کند

حوزه/ اسناد به دست آمده توسط یک مجله یهودی آمریکایی با نام فوروارد نشان می‌دهد که مقامات رژیم اسرائیل کمک مالی ده‌ها هزار دلاری  به یک گروه مسیحی صهیونیست در آمریکا داده‌اند که به شدت اسلام‌ستیز است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از trtworld، براساس اسنادی که یک مجله مستقر در آمریکا به دست آورده است ، یک گروه نفرت ضد مسلمانی ده ها هزار دلار بودجه از دولت اسرائیل دریافت کرده است.

مجله فوروارد گفت این اسناد نشان می دهد که اسرائیل ۴۰ هزار دلار کمک مالی به یک گروه صهیونیستی مسیحی به نام مختصر «پی‌جی تی‌ان»  داده است.

این گروه اسلام ستیز که در ایالت تنسی آمریکا مستقر است در وب سایت خود علیه آموزش اسلام در مدارس آمریکایی لابی می‌کند و مدعی شده که کودکان با اسلام شستشوی مغزی داده می‌شوند. این گروه همچنین مشتاقانه طرفدار اسرائیل است ، و علیه جنبش بایکوت اسرائیل (بی‌دی‌اس) دشمن است.

لوری کاردوزا-مور بنیانگذار این گروه  همچنین در صف اول مخالفانی قرار داشت که در سال ۲۰۱۰ میلادی خواستار توقف ساخت مسجدی در در مورفریسبورو ، در ایالت تنسی بودند و با این ادعا که مسلمانان همه تروریست هستند، به مسجدسازی اعتراض داشتند.در آن زمان ، کاردوزا-مور از یک تئوری توطئه حمایت می‌کرد و ادعا داشت کسانی که حامی ساخت مسجد هستند معتقدند که انتقام جنگ های صلیبی را از مسیحیان می‌گیرند!

به گفته فوروارد ، این گروه دریافت کمک مستقیم از دولت اسرائیل را رد کرده‌اند اما مقامات اسرائیلی از اصطلاح مستقیم در تماس با این گروه خودداری کردند و اصرار داشتند که وجوه آنها که توسط یک شرکت به نام کنسرت اعطا می شود، به صورت حرفه‌ای بوده است!

این مجله دریافت که مقامات اسرائیلی انتقال وجوه به این گروه اسلام‌ستیز  را در ژانویه سال جاری تصویب کرده اند. طبق این گزارش، مقصد احتمالی برای پول مبارزه با «دشمنان اسرائیل» و تاثیرگذاری بر روی  میان مسیحیان آفریقای جنوبی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha