جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباسی

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران ثابت کردند همواره در همه عرصه ها در صحنه حضور دارند، نمونه آن همین حضور پرشور مردم در عزاداری دهه اول ماه محرم امسال در مساجد وحسینیه ها ست که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی از اساتید حوزه علمیه قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن قدردانی از حضور باشور و شعور مردم ایران و استان مینودری قزوین در مراسم عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: رمز ماندگاری و پیروزی مردم ایران در مقابل استکبار و ایادی دشمن درسی است که همه ما از مکتب امام حسین (ع) یاد گرفته ایم و تا زمانی که به این ریسمان مستحکم چنگ بزنیم هیچ وقت راه را گم نخواهیم کرد.  

وی افزود: مردم ایران ثابت کردند در همه عرصه ها همواره در صحنه حضور دارند، نمونه آن همین حضور پرشور مردم در عزاداری دهه اول ماه محرم امسال در مساجد وحسینیه ها ست که جای تقدیر دارد.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردم ایران در حوادث انقلاب و سال های دفاع مقدس بال تمسک به شیوه و روش امام حسین (ع) موفق شدند مشکلات را پشت سر بگذارند و از این پس نیز با همین روال بر دشواری ها فائق خواهند آمد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از ابعاد آموزه‌های دینی ما که در قرآن کریم و روایات به آن‌ها اشاره شده، بحث جهاد و مبارزه در راه عقیده است، اظهار کرد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی توانستند، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با رشادت و شجاعت مثال‌زدنی خود حماسه‌های بزرگی خلق کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دوران دفاع مقدس ما یکی از مبارزات طولانی تاریخ است که 8 سال به طول انجامید و موجب شد ثابت شود که با جهاد و مبارزه می‌توان حق مظلومان را از ظالمان گرفت

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن آرزوی سلامتی برای روحانی پیشکسوت دفاع مقدس، حجت الاسلام سید اسماعیل جوادی برای او از خدای متعال شفای عاجل طلب کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام سید اسماعیل جوادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، از روحانیون و مبلغین برجسته قزوین، در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) تحت مراقبت های ویژه قرار دارد. خبرگزاری حوزه قزوین برای این یادگار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس از خدای متعال آرزوی شفای عاجل می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha