یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ جلسه درس اخلاق آیت الله شب زنده دار در مسجد اعظم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خواهران و برادران استان فارس با سخنرانی آیت الله شب زنده دار، عضو شورای عالی حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برپایی سال تحصیلی جدید اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، روز شنبه با سخنرنی آیت الله مکارم شیرازی برگزار می شود و به تبع آن آئین افتتاح سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان فارس نیز روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در مسجد شهدای شیراز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تصریح اینکه کلاس های درس حوزه دائر خواهد بود، اضافه کرد: در خصوص اینکه کلاس ها به صورت حضوری یا غیر حضوری برگزار خواهد شد، شیوه نامه ای را به مدیران مدارس ابلاغ کرده ایم که مدارس در شهر های سفید، به صورت حضوری در شهر های در وضعیت قرمز به صورت مجازی و در شهرهای با وضعیت زرد نیز به صورت تلفیقی یعنی برخی از پایه ها حضوری و برخی دیگر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که کلاس ها با قوت چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنران اصلی آغاز سال تحصیلی حوزه فارس آیت الله شب زنده دار عضو شورای عالی حوزه های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان خواهد بود، اذعان داشت: همچنین حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، حجج الاسلام والمسلمین استوار میمندی، محمودی مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران فارس و همچنین مسئول مرکز خدمات حوزه استان در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha