جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم تاکید کرد: از دولت جمهوری اسلامی خصوصاً وزارت امور خارجه اکیداً می خواهم با شدیدترین برخورد نسبت به این عمل، واکنش نشان دهند تا هم صدا با اقشار گوناگون مردم شهید پرور جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به این حرکت باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با صدور پیامی اهانت به قرآن را محکوم کرد که متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

جهان اسلام در ایام حزین ماه محرم، سوگوار ثقلین است. چرا که بار دیگر حادثه نابخشودنی اهانت به وحی منزل الهی، قرآن کریم و مقدسات اسلامی تکرار شده است.
اهانت به قرآن، قلب تمام پیروان ادیان توحیدی، بلکه ‌هر انسان آزاده و اهل منطقی را جریحه دار می کند. این حرکت زشت و وحشیانه دشمنی آشکار با عقل و منطق به شمار می رود و ستیز بی پروا با تمام فضایل اخلاقی و معنوی و انسانی است که در جای جای کلام الله مجید مورد سفارش و تاکید قرار گرفته؛ همچنین انتقام از داستان های پندآموز انبیاء الهی و غلبه موحدین بر طواغیت عالم است و غیض از وعده های حقه الهی مبنی بر غلبه حزب خداوند و وراثت بندگان صالح خدا در زمین!
به کسانی که مرتکب این جنایت می شوند تنها باید گفت: موتوا بغیضکم… اما آنچه جای تعجب دارد سکوت برخی از حاکمان کشورهای به اصطلاح اسلامی است که احتمالا چنان سرگرم سبک سنگین کردن روابط با امثال رژیم اسرائیل جنایتکار هستند که واکنش موثر و به هنگام را فراموش کرده و روزه سکوت گرفته اند!
اینجانب به نمایندگی از جمع کثیر فرهیختگان شهر مقدس قم و خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها این عمل شنیع را به شدت محکوم نموده و از دولت جمهوری اسلامی خصوصاً وزارت امور خارجه اکیداً می خواهم با شدیدترین برخورد نسبت به این عمل، واکنش نشان دهند تا هم صدا با اقشار گوناگون مردم شهید پرور جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به این حرکت باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حقگو IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    اهانت و هتاکی از سر عجز و ناتوانی و نداشتن منطق صورت می گیرد. اگر این مردک منطق می داشت به جای اهانت کردن که بار اولش هم نیست دلایل مخالفتش با قرآن را مطرح می کرد."سواء علیهم ءانذرتهم ام لم تنذرهم لا یومنون.ختم الله علی قلوبهم وعلی سمعهم وعلی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم" دست خودشان هم نیست اینها درکی از عظمت قرآن ندارند چون مانند چهارپایان و بلکه بدتر بر قلبهایشان مهر گمراهی خورده وبر گوش وچشمشان پرده ضلالت و تباهی کشیده شده است. مانند آن است که کتاب مثنوی مولوی را جلوی یک الاغ بگذارند که شعرها را درک کند و مسلم است که الاغ شروع به خوردن این کتاب می کند. تو ز قرآن ای پسر ظاهر مبین دیو مردم را نبیند غیر طین همانطور که شیطان آدم را مشتی گِل و خاک دید و الاغ کتاب مثنوی با آن عظمت را کاه و علف می بیند این موجود حقیر هم درکی از عظمت و ژرفنای اقیانوس بیکران قرآن ندارد.اولئک کالانعام بل هم اضل اماجای بسی تاسف است که مسئولان دیپلماسی کشور در این رابطه سکوت اختیار کرده اند.آیا می ترسند به وجهه سیاسی شان لطمه و انگ مخالفت با آزادی بیان بخورد یا اینکه به مذاکراتی که سودای آن را در سر می پرورانند آسیبی وارد شود؟ خداوند باری تعالی عذر قصور و تقصیرشان را نخواهد پذیرفت.مایه عزت و شرف وهمه چیز ما قرآن است. هزاران بار سر و جان بی مقدارم فدای قرآن باد با کسب اجازه از حکیم فردوسی نامدار و با دخل وتصرفی در شعر ایشان سزاست که بگوییم: چو قرآن نباشد تن من مباد بدین بوم وبر زنده یک تن مباد