پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مدرسی در افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه یزد، خواستار تدریس پژوهش محور و مسلح شدن طلاب به ابزار تدبر در قرآن شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدکاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه استان، خواستار برنامه ریزی مسئولین برای ارتقای هرچه بیشتر حوزه های علمیه شد.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد درباره اهمیت موضوع پژوهش گفت: پژوهش امری مهم و اساسی است و برای تحقق این امر در حوزه های علمیه می بایست همه اساتید پای کار آمده و تدریس خود را پژوهش محور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با اشاره به برگزاری برخی از دروس در فضای مجازی، ادامه داد: زیرساخت های فضای مجازی در استان تقویت شود تا به راحتی دروس در ایام سخت و شرایط کرونایی به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی برگزار شود.

نایب رئیس شورای حوزه یزد با مهم برشمردن مباحث قرآنی، خواستار برنامه ریزی جدی برای تدبر در قرآن توسط طلاب شد و گفت: طلاب نسبت به زیباخوانی، آشنایی با مفاهیم قرآن و تدبر در قرآن مسلح شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در پایان خواستار تهیه و در دسترس قرار دادن نشریات به روز حوزوی برای مدارس، به روز شدن کتابخانه های حوزوی، برگزاری جلسات بصیرتی و انقلابی، تجلیل از نخبگان حوزوی و حضور بیشتر معاونان استان در مدارس و مطالبه گری از مدارس شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha