جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک مؤمنانه

حوزه/ مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار گفت: در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری نزدیک به ۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی بانوان خبر بسیجی در گرمسار جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مریم گلینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری ۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی بانوان خیر بسیجی در گرمسار جمع‌آوری و در قالب رزمایش مواسات بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

وی افزود: جمعی از بانوان بسیجی نذورات خود را که در ایام محرم توزیع می‌کردند با توجه به شرایط فعلی برای کمک به نیازمندان در قالب وجه نقد و اقلام اساسی به بسیج جامعه زنان برای کمک به رزمایش مواسات اهدا کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار با تأکید بر اینکه جمع‌آوری نذورات محرمی ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: تاکنون ۷۰ میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری شد که ۴۰ میلیون ریال برای کمک به بیماران صعب‌العلاج پرداخت شد و مابقی برای طبخ غذای گرم و تهیه سبد کالا هزینه شده است.

وی گفت: این در حالی است که کمک‌های غیر نقدی شامل خشکبار و اقلام خوراکی اساسی نیز در قالب سبد کالا توسط این بانوان خیر تهیه و توزیع‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha