پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز نیازمند عدالت اجتماعی بیشتر در جامعه و خصوصا در مناطق کم برخوردار هستیم، گفت: این شهر، شهری یکپارچه است و لذا شایسته نیست در برخی از مناطق هزینه های بیشتری را شاهد باشیم که البته در چند سال اخیر با حرکت های خوبی در این زمینه روبرو بوده ایم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته در حاشیه افتتاح بلوار و پوشش رودخانه کوی نبوت همدان با اشاره به بازدید میدانی ۸ ماه پیش خود از این منطقه، اظهار داشت: اقدامات خوبی در این حوزه توسط شهرداری و دیگر ادارات و نهادهای مربوط برای رفاه مردم صورت گرفته است.

وی افزود: البته امیدواریم مناطق مختلفی که نیازمند حمایت از طرف مسئولان هستند، بیشتر مورد توجه قرار گیرند و البته در این مسیر نیز می طلبد که هم شورای شهر، هم شهرداری و هم استاندار و دیگران مدیران توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز نیازمند عدالت اجتماعی بیشتر در جامعه و خصوصا در مناطق کم برخوردار هستیم، بیان کرد: این شهر، شهری یکپارچه است و لذا شایسته نیست در برخی از مناطق هزینه های بیشتری را شاهد باشیم که البته در چند سال اخیر با حرکت های خوبی در این زمینه روبرو بوده ایم.  

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این منطقه، در مدت کمتر از دو ماه، خاطر نشان کرد: این گونه حرکت های جهادی خوبی که توسط شهرداری و دیگر ادارات صورت گرفته است باید استمرار داشته باشد و شاهد رخ دادن آن در مناطق دیگر هم باشیم.

گفتنی است، بلوار اصلی کوی نبوت به همراه پوشش رودخانه که در گذشته مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود ظرف مدت ۳۵ روز توسط شهرداری همدان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار و  جمعی از مسئولان شهر همدان و مردم منطقه به صورت رسمی افتتاح شد، ضمنا علاوه بر ایجاد بلوار و پوشش رودخانه توسط شهرداری، بخش اصلی از مشکل آب آشامیدنی و روشنایی این محله نیز برطرف شده که با خوشحالی مردم این منطقه همراه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha