جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ رئیس کمیسیون امور داخلی کشور وشوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی به سر می بریم؛ اجرای قوانین نباید منجر به دلسرد شدن صنایع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمد صالحجوکار صبح امروز در نشست بررسی وضعیت و مشکلات امور مالیاتی صنایع؛ در خانه صنعت، معدن و تجارت یزد اظهار داشت:  قانون تصویب می شود ولی برای آموزش آن برنامه‌ای نداریم. به طور مثال قانون مبارزه با پولشویی را هیچ‌گاه برای مردم تبیین یا روشن نکردیم که اگر منشأ تراکنش مالی افراد مشخص نباشد،باید پاسخگو باشید؛ و یا سازمان امور مالیاتی از صاحبان حساب‌های بانکی اطلاعات تراکنش‌های مالی شش سال پیش را می خواهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  اجرای قوانین نباید منجر به دلسرد شدن صنایع شود؛ به ویژه در شرایط فعلی که درجنگ اقتصادی به سر می بریم.

جوکار تصریح کرد: در صورتی که درخواستی برای اصلاح قانون وجود دارد باید توجیهات لازم به صورت کامل ارائه شود تا تمام نمایندگان با آن توضیحات توجیه شوند و درصورتی که نیاز به اصلاح باشد، اقدام شود.

وی گفت: بحث تفاوت نرخ ارز مشکلات جدی به وجود آورده است؛ در حال حاضر بیش از ۱۲هزار میلیارد تفاوت نرخ ارز نیمایی وجود دارد که دولت تنها موفق به اخذ ٢٠درصد آن تا پایان سال٩٨ شده است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha