جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین دژکام ، نماینده ولی فقیه در فارس با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ سامانه شهریه آیت‌الله موسوی جزایری، با هدف سهولت در کار، افزایش دقت، صرفه‌جویی در زمان و هزینه مدارس علمیه، راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، مسئول مرکز امور طلاب و دانشآموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از راه‌اندازی سامانه شهریه آیت‌الله موسوی جزایری، خبرداد و اظهارداشت: تا قبل از راه‌اندازی این سامانه، کلیه امورات شهریه، از طریق مکاتبات اداری صورت میگرفته است؛ اما به دلیل سهولت در به دلیل سهولت در کار، افزایش دقت، صرفه‌جویی در زمان و هزینه مدارس علمیه، سامانه‌ای تعریف شد که پس از این، کلیه امورات صرفاً در همان سامانه  صورت می‌گیرد.

وی افزود: إن‌شاءالله در نسخه دوم سامانه و از محل اعتبار شهریه، امکان درخواست وام ضروری، خریدهای اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد مثل بوستان کتاب،  میسر خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روح الله .... IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    0 0
    اینجانب در دورترین و مستضعفترین نقطه کشور و خراسان رضوی روستای همزاره کیبرخواف تبلیغم با کمترین حقوق بدون هیچ حمایت از مردم سال اول ۱میلیون الی ۱و نیم میلیون تومان و سال دوم تا الان با شهریه ماهی ۳میلیون تومان و ۱۵میلیون تومان قرض دارم زندگی برام سخت شده و پنج نفریم پول خرید لباس ندارم ۳فرزند و یک همسر دارم لطفا ب من و خانواده من کمک مالی نمایید.....