پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید موسسه عالی فقه و علوم اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین همتیان گفت: در مقطع خارج تخصصی ۶ رشته ی تخصصی متناسب با مسائل روز همچون فقه سیاست، فقه اقتصاد و فقه جزا در این مؤسسه تدریس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان مدیر بخش درس خارج عمومی موسسه عالی فقه و علوم اسلامی، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی این مؤسسه، گفت: این مؤسسه که به امر مبارک مقام معظم رهبری تأسیس شده است در حال افتتاح پنجمین سال تحصیلی خود می باشد.

وی افزود: تا کنون ۳ گروه در مقطع تمهیدی از این مؤسسه فارغ التحصیل شده اند که طلاب پایه های نهم و دهم بوده اند و وارد دروس خارج شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان گفت: در مقطع خارج تخصصی ۶ رشته ی تخصصی متناسب با مسائل روز همچون فقه سیاست، فقه اقتصاد و فقه جزا در این مؤسسه تدریس می شود.

وی اظهار داشت: برای پذیرش در سال تحصیلی پیشرو، بدلیل محدودیت های به وجود آمده به دنبال شیوع بیماری کرونا امتحان کتبی ورودی این مؤسسه لغو و قریب به ۷۱ مصاحبه علمی به عمل آمد.

مدیر بخش درس خارج عمومی مؤسسه فقه و علوم اسلامی گفت: برای دوره تمهیدی امسال در مجموع ۳۱ نفر دانش پژوه خواهیم داشت.

وی عنوان داشت: در مقطع خارج عمومی ۶ نفر پذیرش جدید و ۹ نفر منتقل شده از مرحله ی تمهیدی حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان گفت:در دروس خارج تخصصی این مؤسسه نیز در مجموع ۱۲ نفر پذیرش شده اند و به طور کلی ۴۱ نفر در کلاس های این مقطع تحصیلی شرکت خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha