شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مرکز تربیت مدرس حوزه

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی شانزدهمین دوره موسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس با حضور طلاب این موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم آغاز سال تحصیلی شانزدهمین دوره موسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس با حضور طلاب این موسسه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل مدیر موسسه تربیت مدرس در این مراسم با اشاره به جایگاه بی‌نظیر معلم در تعلیم و تربیت، گفت: اگر قرار است یادگیری صورت گیرد در گرو معلم‌های خوب و آموزش دیده و با تجربه است.

وی گفت: اساتید در این موسسه راه را نشان می‌دهند، ولی سرآمد شدن در کسوت معلمی نیاز به تمرین و تعلم دارد؛ حضور در دوره‌های موسسه تربیت مدرس و برخورداری از اساتید خوب این موسسه و بهره‌مندی از تجارت آنان باعث می‌شود مهارت‌های تدریس را فرا گیرید.

مدیر موسسه تربیت مدرس بیان کرد: اساتید برگزیده و برجسته‌ای در موسسه تربیت مدرس تدریس می‌کنند و مجموعه هماهنگی است که نسبت به خدمات یکدیگر همپوشانی دارند.

وی گفت: دوره تحصیل در تربیت مدرس مانند امانتی است که به دست شما سپرده شده است در این موسسه یاد می‌گیرد که چگونه خوب یاد بدهید و از این نظر با دیگر مؤسسات تفاوت دارد.

همچنین حجت الاسلام رحیمی معاون آموزش تربیت مدرس با بیان اینکه مدرس حوزه علاوه بر مسائل علمی باید به مسائل اخلاقی نیز توجه کند، گفت: توجه به امر پژوهش بسیار مهم است و استاد باید خود اهل پژوهش باشد تا طلبه را به پژوهش وادار کند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha