جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع روحانیون و اساتید حوزه علمیه خراسان جنوبی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

حوزه/ استاد حوزه علمیه مشهد در تجمعروحانیون و اساتید حوزه بیرجند، اظهار کرد: وقی نشریه‌ای به خودش اجازه می‌دهد به ساحت پیامبراسلام(ص) توهین کند، نشان از جهلی هست که ۱۴۰۰ سال بر عالم حاکم است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام سید علی اسدی استاد حوزه مشهد، امروز در تجمع اعتراض روحانیون و اساتید حوزه علمیه بیرجند در محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به پیامبراسلام(ص)، گفت: اصل اول در قرآن، عقلانیت است و  فکر را با تمدن رشد داده است و این نشان از رفتن انسان به سوی کمال بوده و هست.

وی ادامه داد: اگر تمدن مبتنی بر عقلانیت نباشد، نتیجه‌ای جز جهل و استعمار ندارد و همین اعتراضات و تظاهرات ها در اروپا و آمریکا نشان از همین جهل دولتمردان آمریکاست.

استاد حوزه علمیه مشهد با اشاره به ناتوانی غرب در برابر اسلام، اظهار کرد: دشمنان با ساختن داعش به نام اسلام، دنبال ضربه‌زدن به اسلام هستند و این نشان از ضعف جامعه غرب است.

وی با بیان این‌که مبارزه با جهل، جزو اصول اسلام است گفت: امام خامنه‌ای بر قوی‌شدن تأکید دارند و این تنها رمز موفقیت در اسلام اشاره شده است.

شهید سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب اسلام واقعی است

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که سربازان ولایت در میدان هستند، افزود: جمهوری اسلامی در برابر ایجاد رعب دشمن، فرماندهانی همچون شهید سلیمانی را به میدان می‌فرستد تا اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.

وی گفت: غرب دست روی سوریه گذاشت تا جبهه مقاومت را نابود کند و بنا بود دولت سوریه را تغییر دهند و منطق مادی‌گرایی را حاکم کند اما جایی که قدرت اسلام است و شهید حاج قاسم سلیمانی ورود می‌کند، کار به جایی می‌رسد بعد از سال‌ها دشمنان نتوانستند رئیس‌جمهور سوریه را تغییر دهند.

حجت‌الاسلام اسدی افزود: جبهه مقاومت به حدی پیش رفت کرد که یهودی و مسیحی پشت سر شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند و غرب را به زانو درآورد.

تفاوت اسلام آمریکایی با اسلام واقعی

استاد حوزه علمیه مشهد با اشاره به تفاوت اسلام منطقی و اسلام آمریکایی اظهار کرد: آمریکایی‌ها، هالیوود را برای کار روی افکار عمومی و تحمیل منطقشان ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: هدف داعش، فاصله‌گیری مردم دنیا از اسلام بود، اما کار به جایی رسید که فرمول غرب تغییر کرد و شهید حاج قاسم سلیمانی توانست گوشه‌ای از اسلام عقلانی را در دنیا به ظهور برساند.

وی گفت: داعش در عراق سریع پیشروی کرد اما حضور شهید سلیمانی معادلات را به نفع مقاومت بهم ریخت.

استاد حوزه علمیه افزود: اگر نشریه‌ای به خودش اجازه می‌دهد به ساحت پیامبراسلام(ص) توهین کند برای این است که ۱۴۰۰ سال تلاش می‌کنند، جهل را بر عالم حاکم کنند و نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند، اما منطق قرآن در دنیا رشد کرده است.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: روزی که دشمنان شهید سلیمانی را به شهادت رساندند، تصور کردند می‌توانند دنیا را بهم بریزند، اما معادلات تغییر کرد و ایران در حد سیلی، پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را ویران می‌کند و آمریکا جرأت پاسخ‌دادن ندارد و این منطق قرآن و قدرت اسلام است.

انتهای خبر/۱۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha