جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره رهاورد سرزمین نور با محوریت حوزه و روحانیت

حوزه/ مراسم افتتاحیه مدارس طرح امین استان مرکزی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی از حوزه علمیه و آموزش و پرورش و مبلغین و مبلغات تخصصی دانش آموزی شهرستان های ساوه و زرندیه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، مراسم افتتاحیه مدارس طرح امین استان مرکزی با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم شریف ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، ریاست اداره آموزش و پرورش ساوه، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه های استان مرکزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه و جمعی از مبلغین و مبلغات در مسجد انقلاب برگزار شد.

امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: همه ما باید به اهمیت و ضرورت کار خودمان واقف باشیم. خدای متعال لطف کرد بعد از انقلاب فرصت بسیار مناسبی را در اختیار ما قرار داد.

وی فرصت گفتگو با جوانان را غنیمت شمرد و گفت: آینده کشور در دست همین جوانان است لذا اگر می خواهیم آینده کشور را بسازیم باید به آموزش و پرورش اهمیت بدهیم. 

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر کسی اندیشمند شد و دارای تفکر انتقادی شد به درد جامعه می خورد.

حجت الاسلام حسینی همچنین در خصوص اخلاق تبلیغ نیز خواستار تبلیغ رسالات الهی با روحیه خیرخواهی شد .

وی همچنین خواستار ارائه مطالب متقن و مبرهن شد و گفت باید مستند حرف بزنیم.

امام جمعه ساوه گفت: چون با نسل جوان سر و کار داریم از ما استدلال و مطالب مفید و نو می خواهند.

وی یکی دیگر از مشکلات تبلیغات را افراط و تفریط دانست و گفت: پیامبر هم مبشر و هم منذر بود.

امام جمعه ساوه همچنین خواستار یادگیری مهارتهای ارتباطی در خصوص تبلیغ شد و گفت: پیام تبلیغ زمانی کارساز است که ارتباط برقرار کنیم. ما با نسلی مواجه هستیم که نیاز داریم ایشان را بشناسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha