چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به دیدار سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه، این دیدار را به‌منظور تشکیل جبهه واحد مقاومت علیه استکبار و صهیونیست‌ها دانست و گفت: اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطینی نقطه عطفی در روند مبارزه با اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در خطبه‌های غیرحضوری جمعه بجنورد، با اشاره به ایام اسارت اهل‌بیت و شهادت امام سجاد (ع)، اظهار کرد: این امام همام در مسیر کاروان از کربلا به کوفه و از کوفه به شام و از شام به مدینه با اینکه زیر نظر خون‌خواران عاشورا بود، ولی هر جا فرصت و زمینه‌ای برای سخن گفتن می‌یافت از فرصت استفاده و با سخنرانی‌های خود معرفت و بینش مردم را اصلاح می‌کرد.

وی با بیان اینکه امام سجاد (ع) تهدیدهای اعتقادی را با روشنگری خود به فرصت تبدیل کرد، افزود: این امام بزرگوار در مسجد شام با سخنان کوبنده خود تهدید را به‌خوبی به فرصت تبدیل کرد و پیام عاشورا را به مردم رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در واقع زینب(س) و زین‌العابدین (ع) زینت اسلام و مبلغ ارزش‌های دینی شدند و از فرصت‌ها بهترین استفاده را کردند.

توهین به مقدسات اسلامی نشانه اوج کینه و عداوت استکبار با اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عکس‌العمل به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند با این اقدام، عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه مسلمانان آشکار شد.

وی تصریح کرد: قرآن سوزی و جسارت به پیامبر اکرم (ص) نشانه کینه استکبار از اسلام است، چراکه باطن این‌ها پر از کینه نسبت به مسلمانان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اسلام قدرت و مدیریت خود را نشان داده و تمدن سازی و انسان‌سازی کرده است، ازاین‌رو دنیای استکبار این اسلام را رقیب خود می‌داند و به انحای مختلف در پی تضعیف آن است، اما به کوری چشم دشمنان اسلام روزبه‌روز در حال گسترش بیشتر در دنیا بوده و نظام اسلامی هم با قدرت و عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطینی نقطه عطفی در روند مبارزه با اسرائیل است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته بجنورد، با اشاره به دیدار سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه بعد از مدت‌های طولانی، این دیدار را به‌منظور تشکیل جبهه واحد مقاومت علیه استکبار و صهیونیست‌ها دانست و گفت: اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطینی نقطه عطفی در روند مبارزه با اسرائیل است.

وی افزود: اینکه گروه‌های فلسطینی باهم متحد شوند می‌تواند نقطه عطفی در عالم اسلام باشد و به همین دلیل هم اسرائیل به وحشت افتاده است؛ چراکه این جبهه متحد دستاوردهای بزرگی در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه عربستان، امارات و بحرین باید فکری به حال خود بکنند، گفت: امارات دست دوستی به‌سوی اسرائیل دراز و خود را در بین امت اسلام منفور کرد، اما سایر کشورها باید به هوش بوده و به‌سوی قاتلان مسلمانان و مظلومان متمایل نشوند.

وی تصریح کرد: اکنون جبهه متحد و غیرتمندی علیه اسرائیل شکل گرفته است، به‌گونه‌ای که از این به بعد تهدیدها نسبت به اسرائیل بیشتر و هدفمندتر می‌شود و به فضل الهی همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب وعده داده‌اند در کمتر از ۲۰ سال آینده شاهد نابودی این جرثومه فساد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha