شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز جمعه رستاق

حوزه/نمازگزاران نماز جمعه رستاق با سردادن شعار های ضد استکباری، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیین  عبادی سیاسی نمازجمعه مورخ ۲۱ شهریور در میعادگاه نمازجمعه همت آباد رستاق با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

امام جمعه رستاق به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلام، ضمن بیان احادیثی از آن حضرت گفت: تثبیت مبانی فکری و ترویج اندیشه مقدس قیام امام حسین علیه السلام و احیاء فرهنگ قرآنی و تمدن اسلامی و نیز زمینه سازی برای انقلاب فکری و فرهنگی امام باقر و امام صادق(ع)، از جمله فعالیتهای امام سجاد علیه السلام است.

حجت الاسلام دلاوری، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را محکوم کرد و گفت: پیروزی های پیاپی جبهه مقاومت در سالهای اخیر موجب شده تا دشمنان اسلام، کینه توزی خود را این طور نشان دهند.

وی بیان کرد: فرانسه به دنبال انحراف افکار عمومی از اعتراضات مردم فرانسه علیه بی عدالتی در این کشور  است و البته استکبار جهانی هم به دنبال سنجش میزان حساسیت مسلمانان نیز بوده و غیرت زدایی و تقویت بی توجهی به این اهانت در دستور کار استکبار است.

امام جمعه بخش رستاق اشکذر در پایان لزوم همکاری والدین با مدارس در رابطه با رفع مشکلات بهداشتی را خواستار شد.

 نمازگزاران جمعه رستاق در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه امروز، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را  با سر دادن شعار علیه دشمنان اسلام و پیامبر، محکوم نمودند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha