چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تحقیق جدید نشان داد: تبعیض مدیران مدارس آمریکا  علیه مسلمانان

حوزه/ یک مطالعه تحقیقاتی انجام گرفته توسط واشنگتن پست نشان داد که مدیران مدارس در ایالات متحده آمریکا، به وضوح علیه دانش آموزان مسلمان تبعیض قائل می شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از واشنگتن پست، نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که مدیران مدارس در ایالات متحده، علیه دانش‌آموزان مسلمان تبعیض قائل می‌شوند.

این تحقیقات که اخیرا توسط مجله بررسی مدیریت مردمی منتشر شده نشان می‌دهد که با گذشت ۱۹ سال از حملات ۱۱ سپتامبر، مسلمانان این کشور هنوز به خاطر حملات سرزنش می‌شوند و تبیعض علیه جامعه اسلامی ادامه دارد.

یک ارزیابی میدانی که به صورت مکاتبه‌ای به منظور سنجش عملکرد مدیران مدارس دولتی ایالات متحده براساس اعتقادات مذهبی آن‌ها انجام شده نشان می‌دهد که تفاوت در دیدگاه دینی دانش آموزان در برخورد مدیران با آنان تاثیر داشته است.

در این تحقیق نمونه‌ای از کار، به بیش از ۴۵ هزار مدیر مدارس دولتی به صورت ایمیل ارسال شد. این فرم تحقیقی به سراسر ایالات متحده آمریکا به صورت مساوی ایمیل گردید. این ایمیل‌ها توسط یک خانواده فرضی که قصد داشت فرزندش را به مدرسه‌ بفرستد ارسال شده بود و از مدیر خواستار ملاقات با کودک مذکور شده بودند. به طور تصادفی برخی از فرم‌ها به خانواده‌هایی با اعتقادات مذهبی و اسلامی اختصاص داده شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha