شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرهنگ زارع

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد از تشکیل شورای هماهنگی نشر ارزش های دفاع مقدس روحانیت در یزد تشکیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سرهنگ منصور زارع پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روحانیت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار داشت: در گذشته جلسات متعددی در حوزه دفاع مقدس روحانیت برگزار شده ولی نشست رسمی شورای هماهنگی حفظ آثار برگزار نشده است.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش بسیار مهم و بارزی که روحانیت در دوران دفاع مقدس داشته، لازم است که نشست های متعدد و در این حوزه برگزار شود و موارد متعددی که از خاطرات و مصاحبه ها وجود دارد برطرف شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: قطعا مرور این موارد می تواند تأثیر مهمی در عمل به بیانیه گام دوم داشته باشد.

زارع به برگزاری برنامه ها و همایش های متعدد در حوزه دفاع مقدس و روحانیت اشاره کرد و افزود: در این حوزه کتب متعددی هم نگاشته شده که باید بیش از پیش در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

وی ادامه داد: روحانیون خاطرات بسیار ارزشمندی در حوزه دفاع مقدس دارند که هنوز امکان پیاده سازی و انتشار تمام آنها به وجود نیامده به همین دلیل باید بیش از پیش در این حوزه فعالیت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه روحیه جهاد و ایثار همچنان در بین روحانیون و طلاب به صورت گسترده وجود دارد تصریح کرد: از جمله نمونه های بارز این ایثار، حضور در اردوهای جهادی است.

زارع با تأکید بر اینکه اردوهای جهادی دارای سختی ها و مشقات خاص خود است گفت: با این وجود در هر عرصه ای که نیاز به حضور و جهاد بود، بهترین نوع مشارکت را از روحانیون شاهد بودیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha