جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه بحرین مستعمره آمریکا و آل سعود است، گفت: خبر امضای توافق صلح و عادی سازی روابط میان بحرین با اسرائیل غاصب، ادامه خیانت زنجیره ای «امارات» به آرمان فلسطین است.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه آل خلیفه دولت دست نشانده آمریکا است، اظهار داشت: اعلام خائنانه صلح بحرین و رژیم صهیونیستی، نشان از تلاش پشت پرده استکبار جهانی در به رسمیت شناختن روابط دیپلماتیک کشورهای حاشیه خلیج فارس با صهیونیست هاست.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: بحرین بعد از امارات دومین کشور عربی است که در کمتر از یک ماه با رژیم اشغالگر قدس رابطه دیپلماتیک برقرار می کند، تا قبح دوستی سایر کشورهای عربی با قاتلان مردم آواره فلسطین شکسته شود.

وی تصریح کرد: در واقع «امارات و بحرین» با پذیرش این خفت تاریخی، زمینه را برای پیوستن آل سعود به توافق با رژیم صهیونیستی هموارتر کردند.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: توافقات ذلیلانه و خیانت بار امارات و بحرین تا بدانجاست که برایان هوک می گوید: این توافقات به عنوان آغازی برای پایان مناقشه اعراب و اسرائیل در تاریخ ثبت خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه بحرین همچنان مستعمره آمریکا و آل سعود است، ادامه داد: خبر امضای توافق صلح و عادی سازی روابط میان بحرین با اسرائیل غاصب، ادامه خیانت زنجیره ای «امارات» به آرمان فلسطین است.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: آل خلیفه با وحشت از معارضان بحرینی و نداشتن پایگاه مردمی، در واقع با این اقدام خائنانه کوشید تا بقای حکومت دیکتاتوریش را تثبیت کند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: اقدام خبیثانه آل خلیفه در عادی سازی روابط دیپلماسی با رژیم صهیونیستی، یادآور خیانت انور سادات رئیس جمهور معدوم مصر در بستن قرار داد ننگین« کمپ دیوید» است.

وی در پایان گفت: نباید فراموش کرد که مساله عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب، مسئولیت هرگونه ناامنی در خلیج فارس را در اولین قدم، متوجه امارات و بحرین خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha