جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 918835
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
مشق احسان در نجف آباد

حوزه/طرح «مشق احسان» با توزیع 700 بسته حمایتی لوازم التحریر ایرانی بین دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان نجف‌آباد اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، حجت الاسلام اکبر احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف‌آباد در حاشیه اجرای طرح «مشق احسان»، با اشاره به اثرات اجتماعی کمک مومنانه بیان کرد: پس از آنکه مواسات و کمک مومنانه در سه مرحله التیام بخش زخم‌های اقتصادی منجر از بیماری کرونا بر پیکر اجتماع شد و در حقیقت این توصیه رهبر معظم انقلاب، تهدید کرونا را به فرصت همگرایی و وحدت اجتماعی در ملت مومن و شریف ایران تبدیل کرد.

وی در ادامه افزود: این بار و در ابتدای سال تحصیلی با تمسک به تاکید دوباره رهبر انقلاب، طرح «مشق احسان» در امتداد و راستای کمک مومنانه به یاری دانش آموزان کم یا بی بضاعت آمد.

حجت الاسلام احمدی در خصوص اجرای طرح مشق احسان در شهرستان نجف‌آباد بیان کرد: در این طرح که به همت خیرین شهرستان نجف‌آباد و گروه‌های جهادی شهرستان انجام گرفته تعداد 700 بسته لوازم التحریر ایرانی به ارزش هر بسته 120 هزار تومان تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند که قبلا شناسایی شده بودند، قرار داده شد تا آنها در ابتدای سال تحصیلی قبل از هر چیز احسان و کرامت را مشق کنند و بیاموزند.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha