شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی اقدام شرم آور و نفرت انگیز نشریه فرانسوی در باز نشر اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی اقدام شرم آور و نفرت انگیز نشریه فرانسوی در باز نشر اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بدین شرح است:

مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی اجازه توهین به مقدسات مسلمانان را به بهانه آزادی بیان صادر نمودند که کوچکترین انتقاد به هولوکاست و رژیم صهیونیستی را جرم می دانند.

این جانب از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان درخواست میکنم مراتب اعتراض و انزجار خود را از این اقدامات ننگین و شرم آور اعلان نمایند؛ اسلام دین صلح و آشتی و پیامبر اعظم (ص) پیامبر رحمت برای همه جهانیان است و توهین به مقدسات همه ادیان الهی و آسمانی محکوم و مردود است.

به سردمداران نظام سلطه و ایادی آنان و همه ظالمان و مستکبران هشدار می دهیم دست از ظلم و جنایت و توهین به مقدسات ادیان الهی بردارند که إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ/خداوند در کمینگاه (ستمکاران) است.

سید ضیاء الدین آقاجانپور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha