سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ مصاحبه- حجت الاسلام والمسلمین فلاحی سخنگوی آموزش مجلس

حوزه / رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی مجلس با تاکید بر اینکه صدور انقلاب در جامعه المصطفی تبلور پیدا کرده است، گفت: جامعه المصطفی همیشه مورد هجوم و حمله دشمنان بیرونی و معاندان داخلی بوده و هست و لذا مجلس موظف به دفاع از این دستاورد انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه خود به شهر قم، اظهار داشت: با دعوت معاون پارلمانی جامعه المصطفی، صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه آثار طلاب غیر ایرانی در این مدرسه، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی به بحث و تبادل و نظر در خصوص مسائل روز حوزه‌های علمیه و مشکلات طلاب پرداختیم.

وی افزود: رئیس جامعه المصطفی در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی و اقدامات صورت گرفته توسط جامعه المصطفی، خواستار استفاده از ظرفیت‌های این مجمع شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با بیان اینکه در کمیسیون آموزش و تحقیقات اهتمام ویژه‌ای نسبت به جامعه المصطفی وجود دارد، گفت: جامعه المصطفی ظرفیت مهمی در جهان اسلام است که باید از آن حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه صدور انقلاب در جامعه المصطفی تبلور پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: جامعه المصطفی همیشه مورد هجوم و حمله دشمنان بیرونی و معاندان داخلی بوده و هست و لذا مجلس موظف به دفاع از این دستاورد انقلاب است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در نشست بعدی با مدیران جامعه المصطفی اعضای کمیسیون آموزش نیز حضور خواهند داشت، عنوان کرد: در دیدار بعدی امروز که در جمع اعضا قرارگاه طلاب انقلابی برگزار شد، در نشستی صمیمی طلاب به بیان سئوالات و مشکلات خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات وجود شدند.

وی با بیان اینکه بازدید از مرکز تحقیقات اسلامی نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد، مطرح کرد: قم به عنوان پایلوت علمی و فرهنگی باید مورد اهتمام ویژه کمیسیون‌های آموزش و فرهنگ قرار گیرد.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی بیان کرد: بسیاری از ظرفیت‌های فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت نیز در قم تجلی پیدا کرده و لذا در نشست‌های بعدی باید با جریان‌ها و رهبران مقاومت حاضر در قم از جمله شیخ عیسی قاسم نیز دیدارهایی را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha