چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
منبر

حوزه/ دانشگاه علوم اسلامی رضوی دوره آموزش محتوا و مهارت منبر به همراه کارگاه آموزشی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، دوره آموزش محتوا و مهارت منبر ویژه طلاب مشهد با عناوینی همچون: مهارت روش بیان تفسیر، علوم حدیث و روش روایت خوانی، روش تحلیل و بیان تاریخ، شیوه پاسخگویی به سوالات دینی، روش بیان نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، جریان شناسی تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی، مقتل شناسی، شیعه شناسی، روش بیان احکام، امامت، مهارت های مشاوره و فن سخنوری برگزار می شود.

اعطای گواهینامه پایان دوره از دانشگاه رضوی، استفاده از استادان متخصص و مجرب به کشوری، به کارگیری دانش پژوهان ممتاز، توانمندی در تولید محتوای روشمند، استعدادیابی دانش پژوه، آشنایی با علوم دینی و معرفی تربیت مربی از اهداف و امتیازات این طرح می باشد.

گذراندن حداقل ۴ ترم دانشگاه رضوی یا اتمام سطح یک حوزوی و تعهد به شرکت منظم در کلاس از شرایط نام نویسی در این دوره است که به مدت ۱۰ هفته با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

علاقه‌مندان تا ۲۵ شهریور مهلت دارند با ارسال نام و نام خانوادگی، پایه و نام مدرسه محل تحصیل خود به شماره ۰۹۰۱۱۲۰۰۷۱۰  برای ثبت نام اقدام و جهت کسب اطلاع بیشتر به کانال ایتا به نشانی @markazeehya

مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha