پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش سند2030

حوزه/ همایش علمی «چالش های سند ۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش»، با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه کشور، در سالن علامه جعفری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، همایش علمی «چالش های سند ۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش»، با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و حضور اندیشمندان و صاحبنظران، در سالن علامه جعفری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهران در حال برگزاری است.

پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قالب این همایش، پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص سند ۲۰۳۰ در جمع مدیران وزارت آموزش و پرورش و دغدغه معظم له پیرامون این موضوع، اقدام به تحلیل انتقادی سند ۲۰۳۰ در قالب همایشی  با حضور صاحبنظران این حوزه کرده است.

این همایش با سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام علی ذوعلم معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و دبیر علمی همایش، دکتر حسین رمضانی رئیس مرکز مطالعات پیشرفت و تمدن و دکتر محمود مهام عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در حال برگزاری است.

در پایان این همایش از دو کتاب در زمینه سند ۲۰۳۰ رونمایی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha