چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
فضای مجازی

حوزه/ کانال تربیتی فرهنگی مدرسه علمیه مؤمنات با عنوان «بشری» راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدرسه علمیّه مؤمنات با هدف ارتقای سطح دانش تربیتی - فرهنگی بانوان طلبه، کانال مستقل تربیتی فرهنگی مدرسه را راه اندازی کرد.

کانال مستقل واحد تربیتی- فرهنگی مدرسه علمیّه مؤمنات، با هدف ارتقای سطح دانش تربیتی - فرهنگی و به منظور تعمیق  و ترویج مباحث اخلاقی، تربیتی، فرهنگی طلاب در پیام رسان سروش راه اندازی شد.

با توجه به ظرفیت بیش از ۲ هزار نفر طلاب مدرسه مؤمنات و شرایط کنونی کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری برنامه‌های تربیتی و استقبال طلاب از این برنامه ‌ها، دفتر تربیتی- فرهنگی مدرسه از ابتدای سال ۱۳۹۹، برای راه اندازی کانالی مجزا از آموزش اقدام کرده است.

این برنامه‌ها با محوریت مباحث تربیتی، اخلاقی، فرهنگی و با هدف  ارتقای سطح دانش تربیتی - فرهنگی طلاب در قالب های مختلف زیر ارائه می‌شود.

محور مباحث در ایام هفته مشخص شده، به طوریکه مباحث قرآنی در روزهای شنبه، تربیت فرزند در روزهای یکشنبه، اخلاق و نکته های ناب در روزهای دوشنبه، وظایف طلاب در روزهای سه شنبه، همسرداری و خانه داری در روزهای چهارشنبه، سیره شهدا در روزهای پنجشنبه و مهدویت در روزهای جامعه ارائه می‌شود.

با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی هر روز نیز سعی می‌شود مطالب مناسب با آن موضوع در اختیار طلاب قرار داده شود

در این کانال، به منظور ارتباط بهتر و راحت‌تر و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات، امکان ارسال پیام های تعاملی در نظر گرفته شده است.

طلاب عزیز می‌توانند جهت عضویت در کانال تربیتی- فرهنگی مدرسه علمیّه مؤمنات (بشری) در سروش از طریق  نشانی  t.f.momenat.jz@  و یا https://sapp.ir/t.f.momenat.jz اقدام  کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۹۵  تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha