پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سرگرد پاسدار سید علی سیدمیرزایی

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی قم گفت: به همت گروه های جهادی استان قم در مرحله دوم رزمایش همدلی مؤمنانه شامل دهه ولایت و دهه اول محرم، بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم توزیع شد.

سید علی سیدمیرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در مجموع در دهه ولایت امسال (عید قربان تا غدیر) حدود پنج میلیارد تومان خدمت رسانی به همت جهادگران و کمک و مساعدت خیرین استان صورت گرفت و این میزان در دهه اول محرم امسال حدود چهار میلیارد تومان بود.

وی افزود: همچنین در این دو دهه به همت گروه های جهادی نواحی، رده ها و اقشار مختلف بسیج چه در سطح استان قم و چه خارج از استان، حدود ۸۰۰ هزار وعده غذای گرم بین خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی قم گفت: در این مدت همچنین بیش از ۳ هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع شده و البته این حرکت خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

وی در خاتمه بیان داشت: در حال حاضر ۳۱۳ گروه جهادی زیر مجموعه سازمان بسیج سازندگی استان قم چه در داخل استان و چه خارج از استان به امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی مشغول هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha