پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، اقدامات آیت‌الله جزایری در ایجاد شجره طیبه صالحین را بسیار ارزشمند و پر برکت دانست و گفت: ما قصد داریم طرح‌های بسیار خوبی که در سطح استان خوزستان در حال انجام است را در سایر نقاط کشور نیز اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، جلسه مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون جدید تهذیب حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجج‌اسلام «موسوی زاده، معاون آموزش»، «آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت» و «بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان» حضور داشتند.

حجت‌الاسلام بزرگیان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده خواستار گسترش مدارس قرآنی در استان خوزستان شد و پس از آن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، ضمن قول مساعد جهت همکاری‌های همه‌جانبه، از اقدامات مؤثر و سازنده معاونت تهذیب استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، در ادامه بر برگزاری دروس اخلاق و سایر دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی تأکید کرد و ضمن تمجید از فعالیت‌های بسیار مؤثر آیت‌الله موسوی جزایری در تربیت کادر حوزوی، گفت: اقدامات آیت‌الله جزایری در ایجاد شجره طیبه صالحین بسیار ارزشمند  و پر خیر و برکت است و ما قصد داریم طرح‌های بسیار خوبی که در سطح استان خوزستان در حال انجام است را در سایر نقاط کشور نیز اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، در پایان وعده دادند که نهایت همکاری با حوزه علمیه خوزستان را داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha