جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کلاس های آنلاین سال تحصیلی جدیددر مدرسه معصومیه

حوزه/ اساتید مدرسه علمیه معصومیه قم مشارکت فعال و پرنشاط در سامانه آموزش الکترونیکی در برگزاری کلاس های بر خط دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اساتید مدرسه علمیه معصومیه قم مشارکت فعال و پرنشاط در سامانه آموزش الکترونیکی در برگزاری کلاس های برخط دارند.

براساس این گزارش: همه کلاسها در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه (LMS) بر اساس برنامه اعلامی معاونت آموزش و طبق ساعت رسمی کشور در حال برگزاری می باشد.

مبنای برگزاری دروس در پایه های ۲ به بالا سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه می باشد، بارگذاری صوت به تنهایی کفایت نمی کند و اساتیدی که روش غیر برخط (آفلاین) را برای طول سال تحصیلی برمی گزینند، لطف کنند تمهیدات لازم جهت تعامل، رصد و احراز همراهی طلاب از طرق دیگر از جمله جلسات پرسش و پاسخ آنلاین، برگزاری امتحانات هفتگی و یا پیگیری روند پیشرفت طلاب از طرق دیگر باشند.

دروسی که به صورت برخط برگزار می شوند، حتی المقدور از طریق گزینه ی RECORD MEETING در منوی MEETING در برنامه ی Adobe Connect ضبط شده و حتما قبل از اتمام جلسه، ضبط را قطع نموده و بعد از اتمام جلسه آدرس کلاس ضبط شده را در فهرست جلسات درس مربوطه درج نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عشق ولایت IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 0
    خدا قوت جای گلایه هست چرا معصومیه به اینجا رسیده اما بقیه مدارس همچنان سردرگم واتس آپ و اسکایپن
    • طلبه IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      0 0
      همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند بجایی رسیده اند
  • ستاری IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    البته مدرسه معصومیه ترم قبل هم خوب و به موقع عمل کرد
  • سردار دلها IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    خیلی خوبه.خداقوت به اساتید و طلابشون که فعالن و این کارا مایه آبرو برای حوزه است البته باید یک فکری به حال دروس سطح عالی بشه اونجا خیلی وضعیت درهم برهمه این وضعیت ادامه پیدا کنه انگیزه ها از بین میره