سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
زنان سرپرست خانوار

حوزه/ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد صندوق ضمانت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این صندوق باهدف حمایت از زنان سرپرست خانوار که توانایی ایجاد شغل را داشته اما مشکل ضمانت ‌دارند، شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، علیرضا خدابنده، یکی از راهبرهای کلیدی این نهاد حمایتی را اشتغال و خودکفایی مددجویان دانست و افزود: علاوه بر تسهیلات اشتغال‌زایی، استعداد سنجی، مشاوره شغلی، راهبری شغلی، نظارت سه تا پنج‌ساله بر طرح اشتغال اجراشده و در صورت نیاز، ارائهه  تسهیلات مجدد برای توسعه و یا بازگشت طرح اشتغال به چرخ تولید ارائه می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه صندوق ضمانت وام اشتغال کمیته امداد در فاز اول، ویژه زنان سرپرست خانواری که شرایط و استعداد ایجاد یک شغل را دارند اما توانایی ارائه ضامن را ندارند آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: این صندوق از سال گذشته راه‌اندازی شده و در سال جاری محدودیت سهمیه  برای ارائه خدمت به زنان سرپرست  واجد شرایط نداریم.

خدابنده تصریح کرد: تاکنون کمیته امداد با بانک‌های کشاورزی، تجارت، توسعه تعاون و ملی برای اجرای این طرح به توافق رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha