جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزدی بیان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) چایپاره به بیان این‌که امروز مسئله هولوکاست و علل به وجود آمدن و نقد وبررسی آن ممنوع است، بیان داشت: از افسانه هلوکاست برای اسلام ستیزی استفاده می‌کنند و اجازه هیچ گونه تحقیق و بررسی را در این باره به دانشمندان نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، توران جلیل‌پور امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) چایپاره که در نمازخانه این مدرسه برگزار شد، با اشاره به مقام و منزلت رسول گرامی اسلام، اظهار داشت: پیامبر اسلام دارای محسنات اخلاقی فراوانی بودند که قرآن از آن به عنوان الگوی نمونه بشری یاد می‌کند؛ به عنوان نمونه می‌توان به متانت و وقار حضرت در راه رفتن، در برخورد با دیگران، اهل بردباری و گذشت بودن، مستمع کلام دیگران بودن، برخورد محبت آمیز با دیگران، نحوه غذاخوردن، نشست و برخواست حضرت در مجالس اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به گسترش اسلام هراسی و اسلام ستیزی در غرب، گفت: غربی‌ها به هر نحوی به دنبال خدشه‌دار کردن چهره اسلام هستند و با بهانه‌های آزادی بیان به مقدسات اسلامی اهانت می‌کنند و البته آزادی بیان در غرب یک شعار بیش نیست و آن چیزی که امروز در غرب و آمریکا مشاهده می‌کنیم برخوردهای نژاد پرستانه است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) چایپاره به بیان این‌که امروز مسئله هولوکاست و علل به وجو آمدن و نقد وبررسی آن ممنوع است، بیان داشت: از افسانه هولوکاست برای اسلام ستیزی استفاده می‌کنند و اجازه هیچ گونه تحقیق و بررسی را به دانشمندان نمی‌دهند و جرائم سنگینی هم برای این مسئله وضع کرده‌اند و این کار بیش از گذشته چهره دروغین غرب را در آزادی بیان را نمایان می‌کند.

وی تصریح کرد: افسانه بودن هولوکاست برای همه واضح و روشن است و در حالی غربی‌ها ادعا می‌کنند که ۶میلیون نفر یهودی در آتش سوختند که کل کشته های جنگ جهانی دوم در آن زمان به ۶۰۰ هزار هم نمی‌رسید.

جلیل پور در پایان گفت: افسانه هو لوکاست را مطرح کردند تا زمینه را برای غصب سرزمین‌های اسلامی و فلسطین فراهم سازند و یک رژیم جعلی را در خاورمیانه به وجود بیاورند و زمینه ناامنی در منطقه را فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha