جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تفاهم نامه همکاری

حوزه/ در نشست حجت الاسلام خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اخلاقی، رئیس بنیاد نخبگان اسنتان مقرر شد تفاهم نامه همکاری مشترک این دو مرکز تنظیم و امضاء شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشستی  با رئیس و قائم مقام بنیاد نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: چرخه تحصیلی حوزه از سطح یک تا سطح چهار در استان بوشهر تکمیل شده است و از این بابت طلاب می توانند تحصیلات خود را در استان به سرانجام برسانند و نیازی به تحصیل در خارج استان نیست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با توجه به شناختی که از طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان داریم در بین آنان نیروهای مستعد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به خوبی یافت می‌شود که بعد از مرحله شناسایی و هدایت آنان، می توانند در اجتماعات نخبگانی در فضای عمومی استان و حتی کشور اثرگذار باشند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: دو موسسه کلام اسلامی و رشته مشاوره در استان دایر شده است و می توان از این ظرفیت نیز بهره کافی برد.

اله کرم اخلاقی، رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر نیز در این جلسه اظهار داشت:  می توانیم در برخی از برنامه ها به صورت تفاهم نامه برنامه مشترکی را با یکدیگر اجرا نمائیم.

وی با بیان اینکه تعیین نخبگی یک شخص در عرصه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی صورت می گیرد، گفت:  بنیاد نخبگان استان بوشهر جزو برترین های بنیاد ملی نخبگان کشور است.

در این جلسه، حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان و مهندس فرزان قائم مقام بنیاد نخبگان استان، پتانسیل ها و ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری این دو نهاد را بررسی و تبیین کردند و مقرر شد در سطح کارشناسی توسط معاونین این دو نهاد، به صورت جزئی تر، مسائلی که می توان به صورت مشترک اجرا شود، در قالب تفاهم نامه تصویب و اجرا گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha