جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ به دنبال اعلام علنی سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم غاصب قدس اقشار مختلف بحرینی از جمله کودکان مخالفت خود را به این اقدام غیر قانونی اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بعد از مطرح شدن عادی سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی واکنش های گسترده ای در داخل و خارج بحرین در مخالفت با این اقدام غیر قانونی و غیر اسلامی صورت گرفت.

مردم بحرین در کنار احزاب سیاسی و معارضان بحرینی در کشورهای مختلف جهان مخالفت خود را در قالب راهپیمایی ها و شبکه های اجتماعی اعلام کردند. در همین راستا کودکان بحرینی نیز با زبان کودکانه خود و با در دست داشتن مکتوباتی مخالفت خود را با عادی سازی آل خلیفه با صهیونیست ها اعلام کردند .

در این فیلم ها کودکان ضمن ابراز همبستگی با کودکان فلسطینی فریاد "لبیک با فلسطین" سر دادند.همچنین اعلام کردند که عادی سازان خیانت کار هستند .

کودکان بحرینی اعلام کردند؛ که این اقدام یک جنایت اخلاقی است و خیانت به ارزش های اسلامی است.کودکان همچنین اعلام کردند هرگز عادی سازی را نمی پذیرند.

آنها شعار "الموت اسرائیل" سر دادند و با ملت مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.کودکان اعلام کردند ما هرگز فلسطین را رها نمی کنیم .آنها ضمن سر دادن شعار "الموت آمریکا و الموت اسرائیل " اسرائیل را غده سرطانی معرفی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha