جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجتبی سلطانیان مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش هرسین

حوزه/ مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت: تأسیس مدارس دانش آموزی وابسته به حوزه نیاز امروز جامعه و گام برداشتن در مسیر تمدن سازی اسلامی است.

مجتبی سلطانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دغدغۀ خانواده ها در مرحلۀ اول برای دانش آموزان ، محیط تربیتی سالم است، اظهار داشت: در نظام تعلیم و تربیت، باید حرف اول را تربیت اسلامی بزند. 

مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش شهرستان هرسین ادامه داد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد در مکتب خانه های قرآن در گذشته، تعلیم و تربیت در کنار هم بود و توأمان با رشد اخلاقی و اجتماعی صورت می گرفت.

 وی تصریح کرد: توصیه های قرآنی در خصوص تقدم تزکیه بر تعلیم، حاوی این پیام است که خانواده ها و مسئولین آموزش و پروش از تربیت نسل آینده ساز، غفلت نکنند. 

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان هرسین بیان کرد: یکی از میدان هایی که حضور تمامی نهادها و سازمانها را برای مشارکت می طلبد، تقویت روح ایمان و اخلاق دانش آموزان است.

مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش شهرستان هرسین اظهار کرد: تأسیس مدارس اسلامی وابسته به حوزه، نیاز امروز جامعه و گام برداشتن در مسیر تمدن سازی اسلامی است. 

مجتبی سلطانیان اظهار کرد: بر همگان روشن است این حوزه های علمیه هستند که توان تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان را به نحو احسن داشته و بیشتر از دیگر نهادها در تاسیس مدارس اسلامی وابسته فعال باشند.

مدیر سابق سازمان آموزش و پرورش شهرستان هرسین، خاطر نشان کرد: با ایجاد مدارس اسلامی وابسته به حوزه  همراه با تدوین شاخص های مدیریتی، تربیتی، آموزشی، می شود گامی مهم در تربیت نسل آینده ساز برداشت.

وی در پایان گفت: دغدغه تاسیس مدارس اسلامی وابسته به حوزه ها الگویی موفق در تربیت انسان های بزرگ، برخلاف سند ننگین ۲۰۳۰ که ترویج دهندۀ فرهنگ بیگانه و انحراف از فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha