شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) لرستان از برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و نقش آفرینی روحانیت در ۸ سال جنگ تحمیلی به همت خواهران طلبه این مدرسه خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های متعددی به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(س) برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس در این مدرسه اندیشیده شده است و برنامه ها به صورت متناوب اجرا خواهد شد . 

وی، فضا سازی این مدرسه  با نصب بنر، خاطرات و عکس های رزمندگان و جهادگران دفاع مقدس بویژه حضور طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و شهدای روحانی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس را از مهمترین برنامه های مهم مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در هفته دفاع مقدس برشمرد . 

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر، برگزاری کرسی ها و نشست های بصیرتی به همت خواهران طلبه و مبلغه را از دیگر برنامه های این مدرسه عنوان و خاطر نشان کرد: نشست های تخصصی ارتباط قیام عاشورا با دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با محوریت بیانات مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقه وصیت نامه سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توزیع بروشور وصیت نامه نورانی شهدا در سطح شهر  و... را از دیگر برنامه ها برشمرد . 

 فلاحی نیا در پایان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و  اهمیت سلامتی افراد جامعه بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار خواهد شد، یادآور شد: خواهران طلبه و مبلغه در فضای مجازی نیز برنامه های هفته دفاع مقدس را از جمله خاطرات شهدا و رزمندگان، دستاوردهای ۸ساله دوران مقدس و وصیت نامه شهدا و ... را برای کاربران بارگذاری و اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha