شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شجاعی مهر

حوزه / حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: هشت سال دفاع مقدس، درخشان ترین دوره حفظ تمامیت ارضی ایران است، چرا که صدام با پشتوانه قدرت های جهانی غربی و شرقی و کشورهای عربی منطقه نتوانست به هیچ یک از اهداف پلید خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی عصر چهارشنبه در نشستی با کارکنان سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس،  گفت: هشت سال دفاع مقدس، درخشان ترین دوره حفظ تمامیت ارضی ایران است و نسل های آینده به آن افتخار می کنند، چرا که صدام با پشتوانه قدرت های جهانی غربی و شرقی و کشورهای عربی منطقه نتوانست به هیچ یک از اهداف پلید خود دست یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین افزود: نقش امام راحل(ره) و فداکاری ملت به ویژه سپاهیان و بسیجیان دلاور در پیروزی حق علیه باطل در دفاع مقدس بسیار تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: در شرع مقدس اسلام دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی در مقابل متجاوزان و اشغالگران به هر وسیله ممکن واجب است و این باور در عمق وجود رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس جای داشته است و امروز باید سعی کنیم با معرفی دستاوردهای آن دوران، فرهنگ جهاد و شهادت را در بین نسل جوان ترویج دهیم.

حجت الاسلام شجاعی اظهار کرد: رزمندگان قزوینی در کنار دیگر رزمندگان میهن اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور، دِین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین عنوان کرد:  مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به ایمان و با تبعیت از رهبری و ولایت، قدرت خود را به نمایش گذاشتند و توانستند دشمن را شکست دهند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha