پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محرم زاده

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان در قالب طرح «مهر تحصیلی» ‌خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام مهدیان، مدیر کل اوقاف‌ و امور خیریه استان هرمزگان، صبح امروز با اعلام این خبر،  اظهار کرد: در قالب طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بو کمک به دانش آموزان نیازمند ۵۰۰ تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: بسته های حمایتی تحصیلی شامل «کیف، دفتر و لوازم التحریر» متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی است.

وی با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد: در مرحله اول این طرح ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار و در مرحله دوم پانصد بسته بین دانش‌آموزان به مناسبت بازگشایی مدارس توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی از محل نیات واقفان خیراندیش، خیرین و نیز سازمان اوقاف برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده است.

مهدیان گفت: اجرای این طرح، راهی برای تحقق بخشیدن به رؤیای کودکانی بود که با آمدن مهر ماه به جای حس شوق بازگشایی مدارس حسرت رفتن به مدرسه و داشتن لوازم ساده مانند کیف، دفتر و لوازم التحریر را به دوش می کشیدند. امسال نیز با کمک خیرین و واقفین توانستیم بخشی از این حسرت ها را به پایان برسانیم اما همچنان مسیر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهام IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید بنده الهام.... از خراسان شمالی شهرستان بجنورد مزاحمتون شدم. همسر بنده ابوالفضل رحیمی به مدت 8 سال است که به بیماری ALS مبتلا شده اند. و از ناحیه دست و پا فلج و خانه نشین شده اند و بنده به تنهایی عهده دار تمام خرج دوا و دکتر همسر و خونه و زندگی و فرزند پسرمون می باشم. ما ی پسر 8 ساله داریم که امسال به کلاس دوم می رن از شما مقام عالی درخواست کمک جهت تهیه لوازم التحریر مدرسه و پوشاک برای فرزندم را دارم. تو رو خدا اگه ممکنه به منم کمک کنین تمام مدارک پزشکی همسرم رو خدممتون ارسال می کنم. بخدا دروغ نمی گم نیازمندم شرمندم به خدا ی شماره کارت می زارم ممنون میشم شماره کارتوم رو به ی نفر خیر بدین که کمکم کنه ( شماره کارت محفوظ است )