یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نواختن زنگ مدارس
تصویر آرشیوی است

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: امسال برای بازگشایی مدارس شعار «مدرسه قوی» انتخاب شده است و به این معنی است که راه ایران قوی از مدرسه قوی می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، صبح امروز در آیین نواختن زنگ مدارس در بندرعباس با ذکر این نکته که امروز برای خانواده ایرانی روز با برکتی است، اظهار داشت: امسال برای بازگشایی مدارس شعار «مدرسه قوی» انتخاب شده است و به این معنی است که راه ایران قوی از مدرسه قوی می‌گذرد.

وی، با توضیح اینکه نگاه‌ دوست و دشمن به مدارس ایران است، عنوان کرد: شما دانش‌آموزان با علم آموزی و تلاش خودتان می‌توانید راه تحقق ایران قوی را هموارتر کنید که اقدامی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: مدرسه باید مظهر تربیت، صداقت، معنویت و دانش باشد اما دشمن می‌داند که با فتح مدارس ایران می تواند ایران را فتح کند به همین جهت برنامه‌ریزی‌هایی را برای به انحراف کشاندن مدارس ما تدوین کرده بود اما با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس باعث شد که مدارس در این ایام نیز رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرند.

وی مطرح کرد: دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند و عشق به آرمان و رهبر را در آن دوران معنا کردند اما امروز سنگرهای دیگری برای دانش‌آموزان وجود دارد که باید با تلاش فراوان مانند دوران دفاع مقدس پیروز شد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: مثلث اساسی تربیت شامل خانواده، مدرسه و معلمین باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا انجمن اولیا و مربیان مدارس تشکیل و رابطه اولیا و مربیان برای ارتقاء سطح آموزش و تربیت دانش‌آموزان تقویت شود، که برای تحقق این امر نیازمند تدوین برنامه دقیقی از سوی اداره کل آموزش و پرورش هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha